Partneri projektov 2022

Partneri projektov 2022

Hlavný partner


Pampers je značka detských výrobkov, ktorá začala ako výrobca jednorazových plienok. V súčasnosti je Pampers súčasťou skupiny spoločností Procter & Gamble. Spoločnosť Pampers bola založená v roku 1961 a svoj sortiment zameriava tak, aby si rodičia detí všetkých veľkostí, pohlaví a zdravotného stavu mali na výber kvalitné výrobky pre svoje ratolesti. Spoločnosť Pampers je našim partnerom od roku 2019. Značka dlhodobo podporuje predčasne narodené deti a to hlavne vďaka plienkam Pampers Preemie Protection, ktoré boli vyvinuté v spolupráci so zdravotnými sestrami z novorodeneckých jednotiek intenzívnej starostlivosti. Aj vďaka spolupráci s našim občianskym združením mohla spoločnosť Pampers, predstaviť špeciálne vyvinuté plienky pre nedonosené bábätká aj na Slovensku a darovať ich všetkým perinatologickým centrám. Plienky sú už v týchto dňoch na oddeleniach, kde uľahčujú prácu zdravotníckemu personálu a mamičkám, pričom zabezpečujú plné pohodlie a ochranu svojim malým nositeľom.

Partneri

Spoločnosť Nestlé je najväčší potravinársky výrobca a distribútor na Slovensku a v Česku. Jednou z oblastí, na ktorú sa Nestlé zameriava je výživa, ktorej sa venuje už 150 rokov. Zásady podnikania spoločnosti Nestlé stoja na princípe, že nestačí iba dodržiavať právne opatrenia a zaistiť, aby všetky činnosti boli udržateľné, ale musia byť aj prínosom pre spoločnosť. Všade na svete predstavuje názov Nestlé prísľub spotrebiteľom, že výrobok je bezpečný a má vysoký štandard.


Spoločnosť Chiesi Slovakia s.r.o. je pobočkou Chiesi Pharmaceuticals GmbH Vienna, patriaca k talianskej, rodinnej farmaceutickej spoločnosti Chiesi Farmaceutici S.p.A., Parma. Portfólio materskej firmy pozostáva z produktov pochádzajúcich hlavne z vlastného vývoja a výskumu so zameraním sa na určité terapeutické oblasti medzi, ktoré patrí aj neonatologia. V oblasti neonatológie sa venujú Syndrómu respiračnej tiesne (RDS) a Primárnemu apnoe predčasne narodených detí.

Spoločnosť mydesign.sk pôsobiaca v Michalovciach je regionálnym lídrom na poli grafického dizajnu, DTP a tlače. Svoje 15-ročné skúsenosti denne zúročuje nielen pri výrobe komerčných projektov, vydavateľskej činnosti či veľkoformátových aplikáciách, ale v spolupráci s rôznymi cirkevnými a občianskými subjektmi pomáha vytvárať komunikáciu s verejnosťou a budovať ich postavenie na trhu. Spolupráca s malíčkom, ktorá aktívne začala v roku 2020, nemá len profesionálny, ale aj osobný rozmer aj vďaka vzájomnej podpore a pomoci.

Spoločnosť Nutricia je už viac ako 100 rokov európskym lídrom v oblasti výživy. V rámci svojho produktového portfólia ponúka výživu pre deti, dospelých, zdravých aj chorých alebo pre ľudí so špecifickými výživovými potrebami. Nutricia má vlastné moderné výzkumné a vývojové stredisko, ktorého poslaním je vytvárať a zavádzať inovatívne produkty a riešenia v oblasti výživy. Svoj výskum zameriava na produkty šité na mieru konktrétnym potrebám detí a dospelých. Z ich výskumu taktiež vychádza, že výživa počas prvých 1000 dní od počatia má zásadný vplyv na budúce zdravie dieťaťa. Nutricia podporuje globálne odporučanie WHO pre dojčenie v prvných šiestich mesiacoch veku dieťaťa a pokračujúce dojčenie až do dvoch rokov dieťaťa, v kombinácii s bezpečným zavedením vhodných doplnkových potravín.



Spoločnosť HiPP je medzinárodným výrobcom dojčenskej výživy. Už viac ako 50 rokov reprezentuje spoločnosť HiPP symbol ekologického poľnohospodárstva, ktoré rešpektuje prírodné cykly, chráni životné prostredie a pre ktoré je charakteristická trvalá udržateľnosť. Laboratórium spoločnosti HiPP je jednou z popredných inštitúcií svojho druhu v Európe.


Švajčiarska spoločnosť Medela je globálnym výrobcom technologicky vyspelých produktov na podporu dojčenia a patrí medzi svetových lídrov. Jej cieľom je kvalitnými pomôckami uľahčiť ženám obdobie materstva. Medela svoje produkty vyvíja v súlade s prirodzeným dojčením, na základe vedeckých výskumov v spolupráci so zdravotníkmi.

Dojčenie je ideálna forma výživy, ktorú si dieťa inštinktívne vyberá od okamihu narodenia. Preto je hlavným cieľom značky LOVI ochrana sacieho reflexu dieťaťa. V spolupráci s renomovanými odborníkmi na laktáciu, neonatológiu a neurológiu prináša značka LOVI inovatívne produkty, ktoré sú nenahraditeľnými pomocníkmi dojčiacich matiek, ako aj produkty na alternatívne kŕmenie, ktoré nezasahujú do sacieho reflexu dieťaťa. Bezpečnosť výrobkov je zaručená výsledkami klinických testov produktov vykonaných v nemocniciach a špeciálnych klinikách lekármi a pôrodnými asistentkami za účasti rodičov, odporúčaniami lekárov. Spoločnosť sleduje trendy a všetky naše projekty sú navrhnuté tak, aby uspokojili aj tých najnáročnejších zákazníkov. Ako povedal Charles Ames: " Detaily nie sú maličkosti, robia dizajn ."

Používaním stránok prevádzkovaných na malicek.sk/ súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby.